min prins

om det fanns ett ord som kunde förklara hur underbar du var, så skulle det vara ditt förnamn. men inte ett enda ord räcker till för att förklara hur mycket du betyder för mig. du är den finaste jag vet och jag är verkligen galet kär i dig. innan jag träffade dig, trodde jag inte på äkta kärlek. alla sa: du måste hitta den rätta! jag tvekade hela tiden på vad alla sa tills jag träffade dig, du är den rätta för mig, du är äkta kärlek ♥ jag lever inte utan dig! du har hjälpt mig så jävla länge och ställt upp för mig och stöttat mig hela vägen känns det som. visst, vi har känt varandra typ 2 år men efter jag träffa dig släppte en sten från hjärtat! jag hade någon att prata med, någon att sitta och gråta med, någon att bara vara jag med, någon jag älskade. jag är så jävla glad att jag har dig, du är den absolut bästa som finns. du har gjort mig till en annan människa, du har hjälpt mig att bygga upp mitt självförtroende och min självkänsla. du har hjälpt mig att stå upp för den jag är! jag älskar dig mer än jag någonsin kommer kunna förklara, men huvudsaken är att du vet det, att jag verkligen älskar dig! du är alltid så glad, alltid på bra humör. du får mig alltid att skratta, jag kan verkligen vara mig själv med dig. jag förstår inte hur en människa kan ha precis allt man önskar sig. du har verkligen allt och jag kan inte förstå att du är min, bara min. jag är helt förlorad i dig! jag skulle aldrig överleva om du lämnade mig nu, skulle gå sönder inuti. du är min bästa vän, min kärlek och mitt liv ♥ jag älskar dig, nu och föralltid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0