trying to understand

förstår inte hur det kunde bli så fel med allt, jag har tappat kontakten med för mycket folk på senaste tiden, folk jag tyckt om och älskat. jag saknar viss vänskap och jag saknar viss familjekärlek. jag saknar allt som var så bra förut, men jag tänker inte klaga, för jag har det bra nu med! jag har världens bästa vänner, familj och den bästa pojkvännen man kan ha! men det ända som saknas är dom vänner jag hade förut, jag saknar att umgås med dom jag umgicks med förut! men antar att allt har sitt slut!

saknar fram förallt den jag var förut, jag saknar mig själv


Kommentarer
Postat av: mammamalin

Mitt hjärta det är jobbigt att växa i från vänner o famförallt sig själv, men jag lovar du är samma, söta goa ,underbara ,smarta, tjej som du alltid varit...ÄLSKAR DIG min krigar prinsessa...puss mamma

2011-01-22 @ 20:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0