snart helg

skolan gick otroligt fort idag konstigt nog, torsdagar brukar vara sjukt sega! imorgon är det fredag, vilket är jävligt skönt. skolan kommer suga för på fredagar har vi bara jobbiga lektioner, men kvällen blir nog mysig med mina brudar! i helgen ska jag nog bara umgås med dom och spendera massa tid på BARA dom! på söndag är det bara en vecka kvar innan min sötnos är hemma, vilket känns som en lättnad. 5 jobbiga skoldagar sen helg och så är han hemma på söndag. åh, ska bli så mysigt, men får som sagt vänta tills nästa helg, inte denna helg han kommer hem tyvärr..
nu ska jag ta mig ut till köket och äta lite mat, sen ska jag nog kolla tv en stund. känner för att bara ta det lugnt, vilket känns som att det behövs för är så sjukt trött..


blond bild! saknar mitt långa hår lite, ångrar nästan att jag klippte av mig det'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0