sega jävla söndag

alla söndagar är så otroligt jävla sega och onödiga. har inte gjort något speciellt idag, var iväg och hyrde film med mamma och ellinor tidigare idag, men filmen funkade ej så vi kollade inte på den. sen har jag bara suttit här och sen kollat tv. gjorde nyss jordgubbssmoothie och sen har jag pratat lite med min älskling, nu är det bara en vecka kvar innan han är hemma. vid den här tiden nästa söndag är han i sverige och sitter i bilen påväg hem! åh vad jag längtar. nu ska jag snart bada sen ska jag kolla på film och försöka sova, skola imorgon.. känns hårt, men jag ska klara denna vecka innan baby kommer hem! dagarna går ju så otroligt fort när man är i skolan och det är det ända jag vill just nu, att dagarna ska vara slut så han snart är hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0