hahah shiiit

kan inte förstå mig på livets mening. så jävla mycket hinder, problem och motgångar. alltid är det något, jag menar. skapa en värld som innehåller massa kriminellt, man åker in pga av brott, folk dör, man mördar osv. vafan är det för jävla mening? att skapa en värld uppbyggt på fel saker. finns väl ingen bra anledning med att leva, men föds, lever sen dör man. hur låter det egentligen? man hittar någon man vill dela sitt liv med, skaffar barn, villa osv. sen ba dör man ifrån allting, och vafan händer efter döden lixom.. vafan finns det att se fram emot egentligen, livet har ingen jävla mening. alla tjatar om att hitta meningen med livet, men ingen förstår, det finns ingen. varför ska man utbilda sig, skaffa ett bra jobb, tjäna bra med pengar. jag menar, om folk tror på ett liv efter döden får man ju inte med sig all den kunskapen från livet innan. tänk om jag skulle bli en katt med någon utbildning, hör ni inte själva. det går inte ihop bara. fan, konstigt det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0