club can't even handle me

slutade halv 4 idag, gick direkt upp till olivers lägenhet och fixade lite med katterna sen drog jag mig hemåt. har suttit och kollat tv med mamma tills nu! mysiiigt.. nu ska jag sitta här och vänta på att min älskling ska dra sig in till stan så han letar rätt på ett internet café så vi kan prata lite! jag längtar såååå efter honom.
sökte även sommarjobb idag, så nu håller jag tummarna att dom tar emot mig! skulle vara så otroligt skönt att få tjäna lite pengar i sommar, så vi får hoppas! det blir på ett café då, vilket kommer bli otroligt kul om jag får det.
nu ska jag kolla runt lite, fick tips av min SO lärare att det låg en uppgift ute på hemsidan som man kan göra om man vill försöka höja sig i SO, så jag ska kika lite på det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0