bv ! ♥

malva andersson!
finns inte ord för hur jääävla bra du är. en bra vän som funnits för mig hur länge som helst, en vän jag fortfarande är lika bra vän med som för flera år sen. jag älskar dig så mycket att inte ens ord kan bekskriva. kan inte förstå hur det kan finnas en sån bra vän som du. alla underbara stunder vi haft tillsammans, tack för dom hjärtat! jag känner mig stark när jag vet att jag har dig vid min sida, stark nog att klara av allt. och jag hoppas du vet att jag finns för dig oxå, i alla lägen, hjärtat! alltid, finns alltid om du behöver prata, en axel att gråta mot eller bara träffas och bara vara. du är min allra bästa vän, som du alltid kommer vara, no matter what. du är den som stöttat mig genom allt, allt svårt och allt jobbigt. den som alltid stått kvar och visat att du funnits! tack baby!!!!!
 åh, jag är så jävla stolt över dig, gumman. att du är så jävla stark och klarar allt, även fast det blir vissa motgångar. men ingen är starkare än dig, för du är så sjukt jävla stark! du är typ superwomen. men jag vill att du ska veta, att jag älskar dig mer än allt och finns för dig i alla väder, dygnet runt. alltid malva, alltid! du är bäst, glöm aldrig det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0