hatar vinter!!1!1!11!!!

usch.. så sjukt trött på vintern nu så jag snart tar livet av mig! okej, nu ska vi inte överdriva men jag orkar inte med att de är så ääääckligt jävla kallt ute. det är fan sjukt! men nu ska jag istället för att klaga bädda ner mig i sängen med en kopp te och kolla film. kom nyss hem från carro, haft filmmys med nåra av mina brudar. hur trevligt som helst! förutom att man fick kila upp te carro i kylan och även ner igen.. men de vare nog värt.

                                                 
dagens chill outfit fick bli
jeansleggings från gina
randigt linne från H&M
tjocktröja Noras innebandysklubb tröja som är A's.
                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0