pluggdags !



sitter vid datorn och lyssnar på stripper friends, som jessica fått mig att börja knaaarka till tusen. ska snart vara lite flitig och börja plugga, feffe är oxå här men hon är duktig hon den tösen, för hon sitter ute på balkongen och läser på till sitt prov imorgon! riktigt braaa.. ska börja med matten, sen spanskan, sen fysiken .. sen räcker det för idag! ska nog ut senare om jag känner för det, rätt kallt ju. alla kalla dagar är verkligen påväg nu, så snart dags med vinterjackan, uggsen, mössan & vantarna! rätt myys faktiskt, men ändå är nog hösten och vintern dom värsta årstiderna på året .. haha, men så kan det va ! nu ska jag ta tag i läxorna, fyyfan för dom ..

Kommentarer
Postat av: SARASTiLLE

sötnuus! :)

2009-10-03 @ 21:29:18
URL: http://sarastille.blogg.se/
Postat av: emmalindell

sötnos! :)

vi får hitta på något nån gång, tycker jag. (a) :)

2009-10-10 @ 10:39:21
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0