mina brudar hela helgen

hela helgen är fullbokad för att umgås med mina älskade brudar !

kan verkligen inte bli bättre.
imorgon blir det nog örebro med jennifer först, sen hem till carro kanske, chilla en stund sen ner till gårn & träffa allt folk, kanske dra på fest om det är det !
lördag taggar vi först tjejkväll hos carro med mat, skitsnack & massa massa myyys med alla mina brudar, vi blir nog runt en 12 st minst! sen senare kommere nog massa annat folk frammåt kvällen och då blir det fest vilket betyder, dansa, sjunga, dampa & ha allmänt kul som man bara kan ha med dom bästa?! är supertaggad och hoppas det blir en super helg, men vadå? klart det blir det, mina brudar är BÄST, helt enkelt!

kanske blir lite bilder, kan försöka kirra nååååra iallafall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0