helgen i mitt hjärta

fredagen vart chillfest hos carro med lite folk, asnajs vare. hände lite saker som jag inte tar här, lite privat liv måste man ju få ha? ;)

lördagen kom alla brudar runt 6 och då blev det chilla sen dra ner till ica handla tacos och sen laga mat. sitta och käka och chilla som fan, snacka ut och allt möjligt. sen blev det helt galet, dansa sönder och vid 10 kom nästan haaalva nora till carro, vilket betydde fest till hundra procent?! gårdagen var sjukt jävla bäääst, men dock lite jobbiga saker men vafan, lever ju förfan bara livet ! efter festen vid 2 kanske så städade vi, sen sov jag och carro som kuuungar verkligen ! mhm !!!!
vaknade rätt tidigt idag, chilla oså sen nu sitter jag hemma och tare lungt. ska nog ut och träffa carro och feffe sen, vi får nog se hur jag gör ! men nu blir det nog försöka sova en liten stund, iallafall kolla film och vila. puss

bild från tjejkvällen

sarah sandra sabina khuan amanda

+ massa fleraaaa .. fast har bara denna bild
får se sen om zana skickar alla andra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0