lördag

gårdagen blev lyckad, först kolla match. nora förlora, sen blev det hem en stund, chilla lite hos feffe och sen ut. annica tone och feffe drog till discot så jag var med alexander en stund, sen drog han hem. då stack jag med till discot en stund, dansa och hade galet kul. fast discona brukar suga, så vare rätt lyckat iallafall. sov hos malva sen, vi var väl hemma runt halv 1 och då blev det sova nästan dirr!
nu äre lördag dåva, ikväll vet jag verkligen inte vad som händer, först gårn iallafall, tårtbakartävling där med andrea & saaaabina babes, det är iallafall spikat! sen vet jag inte, men det dyker alltid upp något oså får vi ju se vad kvällen har att bjuda på! nu ska jag iallafall föna håret, sitter fortfarande i handduk, sen blire fiiiix! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0