01.10

kom hem nyss, eller för en liten stund sen. vart ute och pratat med jannick och matilda i någon timme, samt frysit hääääcken av mig. men det vare värt! är sjuk trött, faktiskt vart vaken sen kvart över 9 idag! fett duktigt .. ska snart sova tror jag, inte fan tänker jag sitta här hela natten. nejfan, sova ska jag göra & det ska göras ordentligt. tänkte bara skriva av mig liteee! kvällen har spenderats med mina favorit brudar, carolina, jennifer, tone och annica! hur trevligt som helst. träffade hagberg & per en stund på kvällsfronten oxå. imorgon onsdag, chill-dag tror jag. en sån dag kan ju oxå behövas, bara vara hemma och chillaaaa.. det ska nog bli mys, eftersom helgen ska bli suuuper, ingen vila, ba köra rakt pååå! så taggad för halloweeeen så jag spricker.

GODNATT

Kommentarer
Postat av: emma

sv; Okej! :)

2009-10-28 @ 12:08:19
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0