im gonna hit the city

nu är jag hemma från oliver. var där med malva och dampa lagom! har inte skrattat så mycket på längeeee. sen kom per oxå, supertrevligt! sen körde han hem oss. så nu är jag hemma och har nyss pratat lite med mamma. blir sthlm till helgen, vill egentligen inte men jag följer med för att jag ska få pierca läppen då! hihi, sjukt taggad är jag. ska bli skapligt niiice! fast är lite rädd.. menmen!

nu ska jag hoppa in i duschen för imorgon är det skola. suuug på det! men aja, inte vart i skolan sen i måndags så ska bli rätt kul att träffa alla saknade. efter skolan ska jag förbi jannick, var sjukt jävla länge sen man träffa han tkr jag.

pUsSsS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0