Tråkigt värre

Nu har jag sjukt tråkigt och skulle ju duscha tidigare. Men nej, jag somnade så jag hinner inte nu så det får bi ikväll ist. Pappa kommer hem om en och en halv timme. Då blir det ner på stan, som sagt. Jag har hets på mina hundar, som skäller så fort det kommer någon i trappen och det är minuset med att ha hundar i ett lägenhets hus. Funderade en stund tidigare på att gå ut på en promenad men regner bara öser ner här så jag tror jag tänker skippa det. Vill inte bli blöt så mitt älskade hår blir lockigt. Inte för att jag plattat det idag, men det kommer ändå bli hur lockigt som helst.
Jag har inget att hitta på. Ska nog kika runt på lite bloggar och sen läsa mitt horoskop!

Nu ska söta jag kila. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0