Taggad!

Nu är jag supertaggad för fredag. Sexornaskväll och disco! Kommer själv ihåg hur kuuuul det var på sexornas kväll förra året så hoppas detta blir lyckat oxå! Fast i år är det ju inte jag som är sexa, utan en reagerande sjua! Okej, det lät lite själviskt, men haha. Ska bli kul och se vilka små sexor som börjar i sjuan till hösten. Taggad till tusen iallafall! Kvällen kommer spenderas med Feffe, eller jag kommer antagligen gå dit med henne men träffa massa söta personer där. Jag ska iallafall träffa världens sötaste Emma Lindell ju! ;)

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Jag är som sagt super trött och jag orkar inte vara det ännu en skoldag, så nu ska jag tvätta bort sminket och dricka lite te. Sen blir det sängen för mig! Härligt är det. Puss godnatt snyggingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0