Super bra dag!

Dagen har varit så super sjukt bra och jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Eller ja, på bussen skrattade jag så jag trodde jag skulle dö. Kvart i elva gick bussen in till Örebro, där gick vi direkt till donken. Sen blev det att gå till Stadsparken och kolla när folk uppträdde osv. Sen vid kvart över 3 gick vi till stan igen, och kl 4 gick bussen hem. Då hämtade Kristina mig och Emma, sen när vi kom hem så var det hela 35 grader ute, så det blev på med bikinin, och ett dopp nere i poolen. Sen solade vi en stund, sen så satte vi oss vid tvn och chillade bara. Nu är klockan snart halv 12 och vi är fortfarande ensamma hemma, så sjuuukt läskigt är det faktiskit .. Vi kollade på något hemskt program om spöken, så vi är helt skräck slagna nu .. Och föresten spökar det nog här, eller så är det kanske inbillning, vi skulle kolla film nu. Men nu helt plötsligt funkar inte DVDn och det har aldrig hänt förut? Och så lät det nyss i Jockes rum, så vi vågar knappt röra oss.. Haha, töntar vi är ! Nu ska jag kolla tv med Emma och vara lite social. Puss

bilderna från idag, får ni imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0