Söndag

Dagen har vart riktigt härlig. Vaknade vid halv 11, men Emma sov då, så jag glodde tv tills hon vakna. Vi gick väl upp strax efter det och käka frukost. Sen drog vi ut och sola. Sen när Kristina och Sten kom hem från Irma så fick vi skjuts till stan. Då kilade vi upp till Emma och fixade oss och lite så. Sen drog vi ner till blåsut och skulle bada men Emma var dryg och ville inte bada, men sen kom Feffe och Zani så jag och Feffe drog ner till vattnet och bara slängde oss i. Kallt som satan i början, men sen vart det riiiktigt skönt. Ashärligt, eftersom solen stekte på som fan! Sen soltorkade vi en stund, sen så åkte vi upp till 47:an och mulla en varsin kyckling rulle var. Asgott, men fett mull. Sen åkte vi till filmhuset och mötte Dessi som hade färgat håret KNALLROSA! Skit najs på henne allså. Sen drog vi till Järntorget och chillade bara. Sen åkte jag hem runt sex och åt grillat. Hur gott som helst, fast jag knappt var hungrig. Efter maten hoppade jag, Simon och Pang ner i poolen, ännu kallare än i sjön, så doppade mig nåra gånger. Sen ville jag verkligen inte bada mera, frös fan ihjäl. Efter att tag, när det blivit varmt så spelade vi fotboll. Skitdrygt, så jag drog och käka tårta. (Jävlar vad mull jag varit idag!)

Nu ska jag ringa Emma sen sova.
Vi hörs.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0