Sjuornas dag

Hej sötnosar

Sjuornas dag idag då. Gick väl galant, förutom att jag och klant Jeanette plurra i vattnet med kanoten! Proffsen alltså. Haha, sen blev det dans och massor. Sen slutade vi runt 3. Blev buss hem och sen bara chilla hemma. Ensam hemma var jag i någon timme, läskigt är det men jag hade väl inget val. Nu knarkar jag Eminem's nya låt; We made you. Asbra, bör höras. Imorgon skulle jag ju slagga hos Sica, men det har blivit ändrade planer. Ska till Göteborg på Torsdag så jag kan tyvärr inte, hade inte en aning om att vi skulle dit fören Kristina ringde och fråga om hon skulle boka en biljett till mig med, och jag sa ju ja såklart. Men jag hade ju glömt att jag skulle slagga hos Sica, men det tar vi en annan dag, gumman! Men på tal om Göteborg så blir det nog säkert shoppa, liseberg och bara chilla! Trevligt ska det bli. Ska dit med Simon och Marie-Louise och vi ska till Lollo's bror. Så vi kommer nog ha det kul, hoppas jag iallafall. Antar att det inte blir så mycket bloggning under helgen, eftersom jag säkert inte kommer vara inne så mycket och datorn får stanna hemma, men jag skulle kunna tro att Simon tar med sin dator, så kanske får låna den lite snabbt. Men nu ska jag städa mitt rum, kolla kläder osv. Tåget går 10 över 9 från Örebro på Torsdag, så bara upp tidigt och fara iväg till Öre. Vi hörs, skriver imorgon babes. Puss


snacka om att jag är taggad, kul som fan ska det bli!



du är den sötaste jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0