Regn regn regn ...

Jävlar vad det regnar. Fyfan, det får mig på sååå dåligt humör eftersom jag var så taggad för marken. Men det blev det inte mycket alls av. Det spöregnade som fan så jag och pappa gick bara snabbt igenom. Men hitta något som jag letat efter, och det är asbra! Sånna där fjortisbrillor ni vet, randiga. Rosa sånna, så nu är jag iallafall glad över det! Men får väl hoppas regnet är borta imorgon så man kan hitta på något att göra för har ingen lust att sitta inne en hel lördag pågrund av regn! Nej, nu får vi hoppas att det är borta lixm.

Nu ska söta jag kolla bloggar och sen ska jag kolla talang som börjar kl 8. Om det är talang idag och inte den där jävla humorgalan som förra veckan? För då blir jag arg. Men tror det är talang, annars jävlar! =D Puss, nu drar jag.

Glöm inte att kommentera alla söta läsare :)

Kommentarer
Postat av: s

usch för regn

2009-05-08 @ 21:03:42
URL: http://sagharauseus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0