Onsdag

Hallå alla söta läsare. Skoldagen var ju bara sämst som vanligt idag, orkar inte skriva om den för då blir bara inlägget ointressant. Efter skolan blev det en lååång busstur hem, som alltid. Direkt när jag kom hem så åt jag mat, sen storstädade jag faktiskt mitt rum! Vek ihop alla kläder och sånt i garberoben och dammsög som en dåre gjorde jag oxå så nu är mitt rum städat och fint. Längtar bara tills i sommar när vi ska måla om garderobs dörrarna vita oså, då blir det super!

Tog nyss in hästarna, dom busade lite men det gick ju bra ändå! Har en del att plugga just nu egentligen, men känner inte för det .. Engelska och göra klart Boken om mig i svenska. Har redan dragit ut på tiden som fan men orkar seriöst inte göra klart den, tar förjävla lång tid och jag känner inte för att jobba mera med den, fast det är ju ett måste, annars skickar Kina hem ett brev till Kristina och Sten och då blir dom inte glada på mig, så tyvärr kan jag ju inte bara skita i den!

Imorgon åker jag till pappa, stannar hela helgen till söndag! Blir nog något inlägg eller så, vi får se hur mycket jag har tid att sitta vid datorn oså. Det är ju Kumla marknaden oxå, så blir nog att kolla runt där och massa myys. Och det är ju för härligt att vi är lediga på fredag oxå, det är toppen! Ska snart slänga in ett inlägg med dagens outfit, hoppas ni överlever så länge, för inlägget kommer inom kort! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0