Man måste tänka framåt

Nu skiter jag i allt dåligt och försöker tänka framåt istället. Strunta i allt skit som hänt och verkligen försöka satsa på ett bättre liv! Försöka höja självkänslan och självförtroendet till topp och inte tycka illa om mig själv!

Kvällen börjar rulla in och min sköna säng väntar på mig. Kollar lite smått på medium, lite smått läskigt är det men ändå så sjukt bra! Ska snart sova, för imorgon är det dags för skola igen. *Suck*! Jag har precis ätit nudlar och nu är jag mätt som faen. Imorgon är det fredag och betyder bara DISCO som fan! Dansa och bara chilla med mina brudar och träffa trevligt folk. Taggad till tusen! Nu ska jag nog läsa bloggar sen ska jag försöka sova. Måste börja komma i säng tidigare så jag inte är typ helt död på morgonen. Nepp, senast kl 10 från och med nu. Vi får väl se hur det kommer gå.
Godnatt sötnosar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0