Kvällsinlägg


Sitter med datorn i knät och äter pringles chips och dricker cola och dunkar musik så väggarna nästan skakar, haha. Pratar med Emma på msn, sjuk humor vi har! Den knäcker fan allt. Jag sitter och skickar en blinkning med en blomma och vi sitter nåra kilometer bort från varandra och asflabbar som fan åt en blomma? Helvete vad blåsta. HAHA! Ska snart sova tror jag, så jag är pigg och på bra humör imorgon, för Emma hatar nog mig när jag är sur eller ja, ingen gillar nog mig när jag är sur. Och föresten är jag kär i min nya tröja från ONLY, den har jag längtat efter! Men nu är den min, bara min.

Nu blir det musik dunk och massa mull. Sen ska jag prata med Kevin och Fredrik om imorgon, sen blir det att lägga undan datorn och sova. Börjar bli lite trött, så det är nog dags snart.

Kommentarer
Postat av: kevin

;)

2009-05-01 @ 22:51:58
Postat av: Anonym

HAHAH BÄSTA HUMORN (y)

2009-05-01 @ 23:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0