Jag lever!

Ja, jag lever. Dålig uppdatering här och jag har inte någon ursäkt varför. Inte känt för att blogga alls, men nu ska jag skriva lite kort innan jag måste hoppa i säng och sova. Dagen har bara rullat på, hur skönt som helst. Nu är entligen torsdagen avklarad och jag taggar en super bra och hel planerad helg. Imorgon, fredag slutar vi ett, upp till mamma någon timme sen träffa Emma, Fredrik, Marcus och Noa i think, sola solarium och sen hem med halv4 bussen. Då blire bara chill och städa rummet oså, eftersom på lördag blir det FESTIVALEN med Emma och alla gullungar. Vi åker hem runt 6 i guess, blir inte så länge där nere, men sen slaggar hemma här. Ensamma hemma till 12 ungefär, mys med massa mat och film oså. Sjukt kul! Nu ringer Emma så ska prata med henne sen fixa mig för min underbara säng, smsa med sötnosar och sen blir det att sova. Puss godnattttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0