Jag är jag, stolt som fan!

Nu sitter jag med min kära dator i knät. För härligt är det med bärbar dator! Och bärbart internet. Det är great! Snart ska jag ut till köket och göra iordning te. Super soft och det hjälper verkligen mot min tjocka och brännande hals. Ingen skola imorgon heller antar jag, måste vila upp mig så jag är frisk till fredag. Supertaggad! Sjukt kul kommer det bli och jag och Feffe måste ju visa vilka som bestämmer. Right?

Och så är jag trött på alla som klagar, jämt! 24/7. Jävla nolifers. Det är väl bra att man har självförtroendet på topp eller? Jag älskar mig själv, och jag står för det. Skriv vad ni vill, men jag är jag och ni och era små patetiska kommentarer hit och dit. Dom biter inte på mig. Så fuck off! Jag är den jag är och stolt som fan är jag. I love me! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0