Jag är duktig!

Jag är duktig som fan, jag har tagit första doppet i poolen idag, 14 grader kallt och kändes som att jag skulle få köldskador. Fyfan vad kallt. Men jag lyckades, eller nästan .. Kom till halsen bara, men typ första doppet ju! Och föresten har det varit sååå sjukt varmt idag, runt 30 - 32 grader HELA dagen. Jag älskar värmen <3

Imorgon är den Yeah festivalen, och vi taggar som fan. Jag, Emma, Noa, Marcus och FreddaN! :) Sjukt kul vi ska ha, lär ju bli en del bilder oxå. Jag lovar! Men nu ska jag kolla klart på Talang med Pang och mulla popcorn, prata med sötnos och sen ringa Emma. Vi hörs, sötnosar. Puss

Kommentarer
Postat av: egor

jag tog MITT första dopp idag! :D

2009-05-30 @ 11:15:00
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0