Ingen bra dag.

Skol dagen idag har varit sämst. Orkar inte med måndagar som jag sagt förr! Dom tar verkligen kål på mig, och jag har nästan inga raster alls efter lektionerna. Fyfan! Usch för måndagar. Vädret har varit både upp och ner idag. Men mest har det regnat som sjutton och det är sjuukt mysigt, men ändå jobbigt som fan. Varmt och mycke sol är nog det bästa iallafall! Har nyss ätit lite, hade inte direkt någon större matlust eller så, men det gick iallafall att äta lite. Nu ska jag läsa bloggar sen plugga på min äckelspanska eftersom jag har prov imorgon. Det kommer jag säkert att faila som fan, precis som med alla andra prov men får väl hoppas på att jag kanske får minst G? Nu måste jag verkligen gå, hinner inte med det här.

Bloggar nog senare om jag hinner.


Kommentarer
Postat av: egor

läs min blogg! :D

2009-05-04 @ 19:01:40
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0