Haha, dagens ju..

Nu ska jag berätta om dagens, så sjukt kul! Vi satt i pappas kompis trädgård med massa folk och diskutera. Helt plötsligt börjar något att låta hur högt som helst i hela kvarteret. Vi alla lyssnar ju och försöker lista ut vad det är som låter, helt plötsligt säger en av pappas kompisar att det är vargmannen. Alla tittar ju på honom som frågetecken. Då visade det sig att det fanns en kille i det kvartet med antaligen psykiska problem som brukade gå omkring där och yla som en varg? Hur sjukt är inte det? Det var verkligen dagens, synd att man inte fick se hur han såg ut. Kanske han till och med försökte se ut som en varg? Men helt ärligt, en man som ylar som en varg, det var verkligen dagens! Skrattade hur länge som helst. Haha, så sjukt...

Har nyss kommit hem efter att ha ätit massa god mat på Maestro med pappas kompis och hans syster. Det var supergott där! Riktigt bra resturang/pub. Efter maten åkte vi köpte godis och sen åkte vi hem och nu tar vi det lite lungt bara. Känns rätt skönt, för jag är helt slut idag! Verkligen jätte slut. Ska kanske åka tillbaka till pappas kompis (som jag inte minns namnet på,) och bara ta det lungt. Vet inte hur pappa känner men jag tror det blir så. Annars blir det mys framför tvn och bara tat lungt. Imorgon åker jag hem, känns ganska skönt även fast jag haft det bra här! :)

Kommentarer
Postat av: ronja

hahah okej :P

2009-05-10 @ 17:46:45
URL: http://chidaolonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0