Du lyser upp mitt mörker

Nu håller ESC fortfarande på. Orkar inte titta, vill ju se Norge men orkar inte gå ut till vardagasrummet igen. Såg iallafall Sveriges bidrag, det var fan mäktigt som faen. Jag tyckte faktiskt det var skitbra! =) Är jag den ända som tycker det eller?

Min fot har somnat och Sten sa att om jag ansträngde den för mycket när den ''sover'' så kan jag bryta den hur lätt som helst, så nu vågar jag inte gå någonstans. Ska ändå sitta här resten av kvällen för jag känner för att sitta här och dunka musik och snacka med sötnos. Sen väntar jag på att min babe, Emma ska ringa oxå. Saknar henne massor fast vi sågs igår ;( Haha, hon är bäst. Imorgon blir det bara chilla, antar jag. Måste därmed oxå städa mitt fucking rum som ser förjävligt ut, igen. Fattar inte hur jag kan göra det så sjukt stökigt 24/7? Aja, så är det väl. Kläder över hela golvet och kläder i sängen och smink på fulla skrivbordet osv. Fyfan, oså luktar det sjukt mycke parfym här inne! Kanske för att jag nyss satt och spruta massor, vet inte riktigt varför. Kanske för att jag verkligen ÄLSKAR min parfym. Luktar verkligen sååå gott! Har föresten dunkat exakt samma låt i en halvtimme nu. Ras Cricket - Skin. Gråter nästan till låten! Sjukt bra och underbart gullig alltså. Lyssna på den! Kan inte suta lyssna. Kommer ihåg i sommras när Feffe spelade den först och jag verkligen tyckte den sög, men sen fick jag inte nog av den så vi lyssnade på den hela sommaren och jag lyssnar fortfarande, kan verkligen inte få nog av den! Resten av min kväll ska spenderas här framför datorn och massa musik, prata med sötnos och dricka cola. Kan inte bli en härligare lördags kväll när man bara vill vara inne och softa. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0