Dålig uppdatering!

Bloggade inte igår innan vi drog till gyttorp, fast jag sa att jag skulle blogga. Glömde bort det och så skulle jag nog inte hinna. Vi åkte hem med Sten efter skolan igår. När vi kom hem hoppade jag in i duschen, sen fixade vi oss lite, sen kom det massa folk och åt mat oså här. Sen fixade vi klart oss sen åkte vi till Gyttorp, runt 9 kanske. När vi kom dit så träffade vi på Anna-panna, så hon hängde med oss under kvällen. Sen gick vi och träffade Kevin och Fredrik, vi gick väl bara omkring och stod och värmde oss vid brasan oså vidare, sen gick vi en bit för att Emma skulle kissa, men hon var helt borta i huvudet igår, så Gud vet vad hon gjorde. Seriöst, har nog aldrig skrattat så mycke åt henne. Helt störd! HAHA. Fredrik och Kevin trodde säkert vi var dumma i huvudet på riktigt, men vi hade så sjuuukt kul. Sen när fyrverkerierna var slut, så åkte vi hem. Då kollade vi tv osen satte vi oss vid datorn en stund och då hade jag ingen tanke på att blogga alls. Sen somnade vi runt 12 med kläderna på, för vi båda var alldeles slut.

Vi vaknade runt tjugo i elva kanske? Runt elva var hon iallafall. Vi låg en stund och pratade innan vi käkade frukost sen kollade vi Nils Karlsson Pyssling och Aquamarine, haha. Sen åkte Emma hem! Då chillade jag ute en stund, sen åkte vi in till Nora och köpte Nora glass, sjukt gott äre. Sen åkte vi hem och jag la mig ute och stekte i solen. Sen så tog vi in hästarna sen satte jag mig här! Skulle ju kolla talang ikv, men det var ju inget eftersom Humorgalan var ist, riktigt trist.

Imorgon ska jag kanske vara med Emma, Kevin och Fredrik om Emma svarar på mina sms någon gång. Ska nog snart ringa henne ist, för hon är seg på att svara. Fast hon är ju upptagen med att leta efter sin cykel som blev stulen igår, stackarn .. Juste, på tal om cykel så ska jag nog cykla till Emma imorgon, haha, vi får väl se hur det går med det. Har ju inte direkt bäst kondition i världen, men jag ska kämpa förfan! Om jag inte cyklar så måste jag åka till Emma vid 9 eftersom Sten åker då och Kristina kanske inte vill skjutsa .. Men ska ringa Emma nu och sen prata med Kristina och Sten. Oså ska jag prata med Fredrik och Kevin om imorgon, så puss, skriver kanske senare eller imorgon.


Gårdagens outfit:
Randig tröja från ONLY
Jeans från Lab Industries
Örhängen från HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0