Dålig uppdatering!

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Hann inte blogga igår eftersom när jag kom hem från skolan stack jag ut i solen och stekte i ungefär 2 timmar. För härligt, sen åt jag och sen åkte jag till Feffe. Sen blev det sexornas kväll! Kvällen vart väl ganska lyckad, han pratade inte med mig på hela kvällen så det var minuset. Men annars var den nog superbra! I början spenderades kvällen med Jennifer, Feffe, Zana och Ellinor. Sen kom Emma N, Amanda, Fredrik och Emma så resten av kvällen så var jag med dom! Emma N åkte hem kl 10 så jag dansade resten av kvällen med Emma H. Sjukt kul hade vi och jävlar vad söta sexor det finns, haha, en del iallafall. (A)

Nu ska jag ut i vårsolen och steka! Vi hörs. Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

var det kevin du mena som inte prata med dig amanda (:?

2009-05-16 @ 17:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0