Dålig uppdatering.

Fööörlåt, inte uppdaterat sen lördags? Har varit rätt tomt, och jag har haft tanken att blogga men inte haft tid! Eller glömt bort det. När jag kom hem i söndags hjälpte jag Marie-Louise att måla mina garderobsdörrar sen somnade jag och på måndagen sov jag hos Marie-Louise så jag satt inte vid datorn alls! Så förlåt för min dåliga uppdatering. Men ska bli bättre! Helt klart.

Jag är så sjukt trött idag. Vet inte varför, men bara trött som fan. Skoldagens gick hyffsat fort men den var ju lika dryg som alltid egentligen. När jag kom hem blev det bara chilla framför TV. Sen kom Chrille, Sebbe och Jocke så jag hängde med Pang, Jocke, Jocke, Chrille och Sebbe ut och spela kubb en stund. Men det slutade med bråk och jag gick in. Nu sitter jag med datorn i knät och tv:n på. Snacka om att dra mycket el alltså! Ska snart kila ut till köket och snappa åt mig några kakor. Mums, det är sååå gott. Men jag måste sluta småäte hela tiden och inte äta så mycket skräpmat som jag känner på mig att det blivit alldeles för mycket av. Måste ju tänka på figuren! Jag är ganska nöjd med min kropp och den ska förbli så bra som den är! Så bort med skräpmaten och småätandet. Nu blir det bara nyttigt för mig! Och japp, snart ska jag börja ut och springa igen! Härligt är det faktiskt. Suuuper härligt! =)



:*

Kommentarer
Postat av: Ellinor (hehe duvet hon som är bäst?)

JA, DU MÅSTE SLUTA ÄTA SKRÄPMAT OCH SMÅÄTA, FÖR DU ÄR JU SÅÅÅÅ TJOCK :'(

2009-05-12 @ 20:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0