Cause we belong togheter

Ett ganska sent inlägg nu. Idag blev det ändrade planer dåva, skulle ju träffa Emma, Kevin och Fredrik. Men det krånglade sig och jag var med Jennifer istället. Sjukt bra och mysig dag. Vi stod kanske utanför noraglass 2 timmar för att hennes klass skulle sälja kakor, så det var så sjukt tråkigt men vi var klara vid 2. Då drog vi hem till henne och chilla en stund, sen ut i den härliga vårsolen och stekte lite. Gick omkring en stund på stan och gick nästan igenom hela nora. Sen efter kanske 2 timmar på stan drog vi oss ner till sjön och hade det hur mysigt som helst! Man kan seriöst inte ha det så bra som med Feffe, hon är bra på alla sätt och vis. Vi tog en massa bilder så jag kanske slänger upp en eller två st.

Åkte hem vid 6 och då åkte vi direkt till Rosi som fyllde 45 idag! Grattis. Sen åkte vi hem vid 9 och så tittade jag tv en stund, men det var bara massa skit så jag drog mig till datorn ist. Lyssnat på massa musik sen jag satte mig här och jag kan verkligen inte sluta lyssna. Tur att musik finns! Det är real love. Imorgon blir det nog en ganska chill dag, ska nog bara ligga i sängen hela dagen och dega. Eller beror på om solen är framme, isf blir det nog en massa stek ute med en bra bok och musik såklart.

 
Jennifer Hiller, du är min livsglädje. Skulle aldrig lämna dig!
<3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0