Asförbannad..

För i helvete vad arg jag är. Det verkligen kokar inom mig! Jag är så sjuukt arg, åååhhhh.

Om man är bästa vän med någon, då går man väl förfan inte bakom ryggen på den och strular med den som kompisen tycker och om den vet det mycket väl! Jag blir så pisst på sånna personer, jag tål inte sånt. Visst, en annan sak man inte är så jätte nära kompisar men när man är väldigt nära kompisar så är det värsta man kan göra, det är att göra så? Jag blir så sjukt förbannad och jag tål seriöst inte sånt. Personen som berättade är en nära vän till mig oxå, och det sårar mig så oehört att få höra hur dåligt hon mår pågrund av det! Jag har bara lust att gå fram till personen och snacka allvar? Det är ju sjukt att man kan göra så? Helt jävla stört. Och om man lovat att inte göra det så gör man väl tame fan inte det? Åh, helvete vad arg jag är!

Nu ska jag inte ta ut all mina ilska på er. Men det var en del! Nu är jag på sjukt dåligt humör på DEN personen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG DU ÄR BÄST

2009-05-12 @ 21:56:44
URL: http://ssarahbertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0