A drop in the ocean

Hallå alla sötnosar! :)

Jag har varit dålig på att uppdatera nu, men jag ska försöka bättra mig. Skoldagen var rätt soft idag. Slutade halv 4. Och föresten har jag ätit årets första jordgubbar som såklart är dom bästa. Sommarkänslan kom verkligen direkt. Och föresten är det bara 13 dagar kvar tills helvetet slutar och vi får ett långt härligt sommarlov! Härrrligt. Jag är supertaggad för sommarlov och bara träffa kompisar, chilla vid stranden och åka SUPERMOPPE med min brandman <3

Skulle egentligen kört omkring med min brandman och den RÖDA SUPERMOPPEN idag, men den har inte kommit hem ännu, eftersom den får motorstopp 24/7. Haha, men nu ska jag städa på mitt rum innan jag får panik. Puss


Kommentarer
Postat av: sara

DU ÄR SÖT

2009-05-28 @ 22:03:54
URL: http://ssaralindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0