torsdag'-

Åh, ingen bra dag idag. Skolan var sämst som vanligt och allt var något drygt. Hade föresten biologi omprov imorse som jag glömt att plugga till, lyckat Amanda! Sjukt besviken på mig själv alltså. Aja, sista timmarna var ganska softa iallafall. Hade ju bad i skolan, men eftersom jag är sjuk så slapp jag bada. Ist satt jag och flumma med Andrea och Richard. Vi testade våra skåpnycklar i typ massa skåp, eftersom min nyckel och deras går till ett till skåp på skolan. Men vi hittade inte dom! Sen drog Richard då var jag med Malva och Andrea en stund, sen kom bussen vid halv 4. Prata i telefon med Carro nästan hela hemvägen så det gick rätt fort att åka hem idag. När jag kom hem stod det pannkakor för fulla muggar på bordet, och jag vart överlycklig eftersom jag varit sugen på det nästan hela dagen. Åt kanske 5 - 6 st, har blivit riktigt mull på sistonde, det måste jag sluta med!

Nu sitter jag på mitt rum i sängen och funderar. Vill möblera om här inne, men vet fan inte hur. Har lust att byta plats på sängen och skrivbordet, men det går nog inte eftersom tv blir riktad åt fel hål, osv. Men får försöka fundera lite på det faktiskt. Nu ska jag snart läsa lite bloggar och lyssna på lady gaga, sen blir det duschen och film för mig. Föresten är ni SÄMST på att kommentera. Fy på er! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0