Tisdag!

Inget bloggande igår. Dagen spenderades med Jeanette. Först plugget sen buss hem till hennes kusin Mikael. Skapligt kul vi hade där! Skratta så man fick ont allså. Sen åkte vi buss ner till stan och tjocka i oss en pizza, var suveränt gott! Sen blev det Gårn. Helt dött där nu för tiden, tur att man inte hänger där lika mycket längre. Sen åkte vi hem vid 8. Då åt jag en macka och sen startade jag datorn! Sen somnade jag vid 10 och vaknade kl 12 av att massa personer smsa mig. Då somnade jag inte fören vid 2! Var helt slut på morgonen och har varit det hela dagen oxå. Åkte buss hem vid halv 4 efter skolan. Skolan var rätt soft idag, för en gångs skull! Spanskan var ganska kul oxå, jag är riktigt chockad. Sen hade vi inställd engelska och det var chill. Hade det trevligt med Kajsa då oxå, vi sprang upp till Filmhuset och köpte choklad. Sjukt mull jag är nu för tiden! Måste börja tänka på min figur. Nu har jag ångest oxå, för att jag ätit så mycket senaste tiden. Föresten har jag åkt på värsta förkylningen! Min hals är död, känns som att jag hostar blod och jag kan inte prata heller. Hes som fan! Alla mobbar mig här hemma för det låter som att jag är i målbrottet! Haha, nu ska jag snart dra mig härifrån och ge mitt internet till min kära bror för idag känner jag mig riktigt generös- Bloggar imorgon om jag orkar! Ha det galant.


Kommentarer
Postat av: jeanette

gud va kul i hade<33

2009-03-04 @ 19:14:26
URL: http://jeanetttekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0