Sommar känslor!

Ligger här nerbäddad i sängen med datorn i knät och lyssnar på musik. Den musik som spelades mest i våra högtalare i somras, saknar sommaren som fan! Sommaren 2008 var verkligen bäst. Hade en jävla bra sommar och träffade massa trevligt folk. Varför kan man inte bara spola tillbaka tiden? Skulle verkligen inte vara fel eftersom jag hatar hur mitt liv ser ut just nu och i somras var mitt liv rätt bra! Visst, kanske inte perfekt men rätt bra! Vissa veckor var helt värdelösa osv, men det mesta var fan bäst! Underbart med Sara i skara sommarland oxå. Saknar oss som fan! Känner hur mina ögon börjar bli lite tårfyllda nu, när man tänker på allt som hänt. Vill verkligen ha tebax den tiden! Åh, fan. Får lixom ont i magen för att jag saknar det så mycket, nu måste jag verkligen tänka på annat annars kommer det sitta kvar hela natten! Nu känner jag hur tårarna rinner ner för kinden. HELVETE! Mest saknar jag nog när jag och Sara umgicks massor med Calle Lukas Robin Richard Wille Alex + massa mera. Det var verkligen det bästa på sommaren, mådde alltid bra då. Alltid glad osv. Åh, ge mig tillbaka!


Blev inget lets dance ikv. Orkade inte gå iväg till tvn så jag stannade kvar här. Ist ska jag nog snart kolla lite gossip girl sen blire nog sängen för mig. Sitter och häller i mig min TREJDE kopp te. Kan inte sluta dricka det. Vanilj te med choklad/honung. *mums*. Det borde ni verkligen testa, för jag har fått för mig att det är nyttigare än socker. Vadå dum? Haha.


puss


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej, ska vi prenumerera på varandras bloggar? :)

Kram!

2009-03-07 @ 10:51:18
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0