Snart helg!

Känns för härligt att det snart är helg. Veckan har gått jätte fort, verkligen. Skoldagen var toppen idag! Lektionerna var för sköna och jag är rätt chockad att den varit så bra. Bad i sista timmen och det var för kul, livräddning med Zarah och kan inte påstå att vi var annat än bäst! Klara först och klara alla testen. Toppen bra. Åkte väl hem med halv 4 bussen som vanligt och hade det underbart trevligt vid matbordet. Älskar denna familj! För klockren.

Har nyss sköljt bort ansiktsmasken, hade en idag oxå. För skönt är det, och det är sjukt hur fin huden blir efter! Imorgon är det fredag, ska fixa lite hårinpackning och liknande då oxå. Ska börja sköta min hy och mitt hår väldigt bra nu. Och om jag slutar bita på naglarna så att dom blir långa så skulle jag få 200 kr av Sten. Föresten har jag redan intalat mig själv att sluta bita, så 200 kr är snart mina! Ska snart fläta mitt hår, och sen blir det tv och sen blir det att sova!

Kommentarer
Postat av: leah

sv: jag tänkte väl :) haft en bra vecka ?

2009-03-20 @ 12:24:56
URL: http://leahstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0