Marieberg!

Idag vaknade jag sjukt tidigt, egentligen ville jag inte gå upp, men eftersom vi skulle handla kläder till mig, så gick det ändå ganska fort att komma upp. Vi kom till marieberg vid fem i 10 så alla affärer var inte öppna, men sen öppnade dom. Hittade faktiskt bara jeansleggings idag, lite besviken. Juste, köpte faktiskt skor oxå. Vita skor, sånna jag alltid velat ha. Sen åkte vi hem vid .. Vet inte riktigt vad klockan var! Men vi kom hem ungefär halv 3. Sen har jag faktiskt bara softat! Underbar dag idag, vädret är på topp och jag oxå, där emellan. Snart ska jag ut med min bror, Chrille och Pang och ha snöbollskrig! Egentligen hatar jag snö och att ha snöbollskrig, men kan bli rätt kul och jag har hellre det än att sitta här och dö. Men nu ropar dom på mig att vi ska ut. Skriver kanske ikv.


MINA NU! <3

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

aw, men vad roligt att höra :D

tack sweety!

2009-03-09 @ 17:22:58
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0