Måndag-

Trött som sjutton på den förbannade jävla snön. Vart har våren tagit vägen? Vill ha det nu, direkt. Snön ligger fortfarande kvar men solen skiner lite halft, det är fel. Snön ska bort och värmen ska komma. Nu är jag riktigt desperat efter sommar att jag har glädjeskutt. Igår pratade jag och Malva om alla våra härliga minnen vi har haft, speciellt dom under sommaren och det var lite sorligt att prata om, eftersom allt nästan var perfekt då. Men nu är allt lite sisådär, men jag måste verkligen ta tag i mig och rycka upp mig till den jag var förut. Sommaren kanske gör mig lite starkare, så sommaren, kom nu!

Skoldagen rullade på idag. Solen lös lite på kanten idag, men inte mycket. Om det kanske var ljusare ute så skulle man kanske ha mer ork osv i skolan? Kemin var rolig idag, som aldrig förr typ. Jag, Hampus och Jennifer är ju kungar på att exprimentera förutom att det går lite snett då och då. Det vet både jag och Jennifer mycket mycket väl. Efter skolan umgicks jag med Malva någon timme, eller kanske runt 50 minuter. Sen fick jag springa ner till bussen som jag höll på att missa eftersom jag inte höll koll på klockan. Kom hem vid tjugo över 4 och då stod maten klar på bordet. Efter maten la jag mig i sängen och kollade efter något roligt program på tv, men nej, inte va det något bra iallafall så jag startade datorn fast jag nästan lovat mig själv att inte sitta här idag, men det går inte. Men måste ändå snart lämna datorn, måste plugga till SO provet imorgon och det tar livet av mig. Förstår ingenting, hur jobbigt är inte det?



Kommentarer
Postat av: A A N N I E M A T I L D A ♥

så himla söt du var ! :D



jag är också riktigt trött på snön ... :(

2009-03-16 @ 19:39:57
URL: http://aanniematilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0