Hemma igen!

Nu är jag hemma igen. Helgen har varit kanon och jag älskar min pappa. Och gissa vad? Fick en ny mobil! Gissa om jag var glad då, en sony ericsson w302! Oh, ily pappa. Ska kort försöka sammanfatta helgen lite. Orkar inte skriva allt i minsa detalj.

Fredag; Buss till örebro där pappa hämtade mig och vi åkte till netonet och köpte mig en telefon. Sen köpte han en stereo och sen hem och fixa lite med den. Sen kom en pappas kompis då la jag mig i sovrummet och kollade Beck. Sen kollade vi tv en stund, sen la vi oss vid 11.

Lördag; Vaknade halv 8. Jag var död! Helt och hållet. Sen åt vi frukost lite senare och så. Sen vid 10 så åkte vi till Västerås och träffade världens bästa farmor, ''farfar'' Kalle och min farbror Peter. Mys på mc donalds oxå. Sen åkte vi till farmor en stund sen hem igen. Då la vi oss och kolla skräckfilm men pappa somnade så jag kollade själv. Sen i slutet vaknade han, då var kl kanske 8 så då var vi tvunga att åka och handla hundmat. Sen släppte vi hundarna sen när vi kom hem så la vi oss i soffan och kollade nån tecknad ''skräck'' film. Skit rolig! Sen somnade vi vid 12.

Söndag; Vaknade halv 9. Tidigt det oxå. Sen så åt vi frukost sen dammsög jag pappas lägenhet sen så kolla jag tv och så vidare. Sen åkte vi till nora och han dammsög bilen, sen till Lågpris och köpte lite smått som han skulle ha till lägenheten sen hem hit. Och eftersom Marie-Louise fyller år idag, så fick vi tårta när vi kom hem eftersom Simon och Lollo sover här inatt. Snart ska nog Lollo koppla in en boxer på mitt rum så jag har kanaler här! Yes!

Nu ska jag försöka starta photoshop och pilla lite på en ny header. Trött på denna, haha. Byter rätt ofta, men tröttnar ganska fort. Vi får se om den kommer upp senare ikv om jag hinner.

Kommentarer
Postat av: sagha

lägg till din blogg på www.bloggkoll.se så är det lättare att kolla den

2009-03-15 @ 21:02:41
URL: http://www.metrobloggen.se/sagharauseus
Postat av: sagha

sorry hittade dej nu!

2009-03-15 @ 21:04:37
URL: http://www.metrobloggen.se/sagharauseus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0