?

Du får tro vad du vill egentligen, och det jag säger nu kanske inte har någon mening alls. Men du ska veta att du verkligen inte är nån reserv! Helvete heller, du är en av dom bästa jag vet, för jag har känt dig sjukt länge och jag skiter inte i folk bara sådär. Men det som sårar mig är att du tror så om mig, att du tror jag är en sån människa fast jag inte är det. Du får tro vad du vill, men jag vet ju vad som är sant och det som är sant är att du inte är en så kallad ''reserv'' ! Jag älskar dig, och det vet både du och jag mycket väl. Och vi glider isär från varandra, det håller jag med om. Men du borde veta vid det här laget att jag verkligen inte tar dig som en jävla reserv. Du och jag kommer fan alltid vara bästa vänner, spelar faktiskt ingen roll vad som händer. Du kommer iallafall ALLTID vara min bästa vän, alltid. Du är en av dom bästaste vännerna jag känt längst och jag delar alla dom bästa minnena med dig, för vi har vart med om såååå mycket. Vill verkligen inte att du ska tro att du bara är ett andra hands val, för det är det sista du är för mig. Inte meningen att behandla dig på ett annat sätt, men ibland blir det så fast jag inte vill! Men du ska veta att jag älskar dig, som en bästa vän. Du är bäst-


Kommentarer
Postat av: jessica

:')<3<3<3<3<3

2009-03-09 @ 16:15:41
URL: http://josselio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0