Dålig uppdatering

Uppdatera inte igår. Hade inte ork eller tid, eftersom jag var tvungen att plugga. Satt med pluggandet hela jävla kvällen, men när man kommer till skolan idag var läxan till imorgon. Sug! Men nu ska jag skriva lite kort sen ska jag fortsätta med pluggandet. Det tar verkligen kol på mig. Igår var skolan ganska soft, musik prov oxå. Gick ganska bra tror jag! Och idag, hade vi då biologi men fick inte tillbaka omprovet. Nästan säker på att jag får göra omprov igen. Drygt! Menmen .. Imorgon stannar jag nog hemma föresten, mår verkligen kasst. Huvudvärk, mensvärk och illamående. Vi får väl se hur det blir. I helgen ska jag till pappa så inget bloggande på hela helgen alltså! Men ni överlever hoppas jag. Men nu måste jag slita mig härifrån. Böckerna väntar på mig, måste sätta igång med pluggandet.. *Suck*

Jag är med i veckans blogg. Kolla in här ;)


Kommentarer
Postat av: emmalou

du uppdaterar aldrig bara fejk blogg du härmar ju bara en persson som har haft blogg längre än dig du vill ju bara bli populärare än henne inse din blogg e inte ens en äkta blogg.

2009-03-12 @ 21:58:13
URL: http://emloou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0