Dålig uppdatering, tyvärr.

Förlåt för dålig uppdatering. Har inte haft lust eller ork, egentligen ingen lust att blogga alls? Har funderat ett tag och känner nästan för att lägga ner min blogg. Ingen lust längre att blogga, men vi får väl se. Om ni slänger in några kommentarer vad ni tycker, ska jag lägga ner eller inte?

Igår hände inte mycket alls. Softade bara hemma och så. Idag däremot var det sjuukt kul. Dagen i skolan rullade på som vanligt, och jag var hos tandläkaren idag igen. Hade tandvärk så jag trodde jag skulle dö igår, så jag fick jourtid hos tandläkaren idag. Härligt, för ni är smärtan borta. Men öm är jag! Efter skolan hade jag ju kvarsittning 60 minuter. Men jobbade ingenting utan fick skrattattacker med Jessica hela tiden. Efter skolan följde jag med Nett hem. Kul var det! När vi kom dit så klickade vi in på datorn och kika runt lite där. Sen åt vi mat, och sen så åkte vi faktiskt fyrhjuling. GRYMT KUL! Haha, och jag var kung på att köra. Haha, kul som fan var det iallafall. När vi kom in låg vi och prata en stund. Sen så började vi fixa lite med våra naglar, blev vanligt manikyr, vitt på nageltoppen med en liten stjärna på ett finger på varje hand. Sjukt fint vart det. Sen åkte jag hem runt 7. Förjävla halt det var på vägen och snöstorm så man inte såg vart man körde. Nära att ligga i diket ju! Föresten tycker jag att det är sjukt att snön kommit igen? Nyss var det skinande sol och massa varmt. Men skenet bedrar. Fyfan! Usch för snö, vinter och kallt. Sommar nu tack!

Gjorde nyss en ny header. Och gissa vad? Jag är äntligen nöjd! Haha, det var ju faktiskt något nytt. Har bytt headers lite hit och dit, men nu är jag fan nöjd. Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0