Dålig uppdatering, jag vet.

Förlåt att jag knappt uppdaterar längre! Jag försöker hinna med det, men så sjukt mycket med skolan och i o med att jag kommer hem runt fem varje dag, så är det bara plugg som verkligen behövs då! Egentligen har jag inte tid att blogga nu heller men får skriva lite kort! Dagen har vart kanon idag faktiskt, mys på hemkunskapen för jag och Jennifer är kungar i köket alltså. Efter skolan träffade jag Malva några minuter sen drog jag ner till Marie-Louise. Sen efter nån timme gick och träffade Feffe och Carro, och Feffe klippte sig och blev gryyymt söt! Verkligen jätte söt. Sen drog vi hem till Feffe sen skulle dom tjocka sig på 47an så jag hängde på dit. Dom mullade i sig varsin kebabrulle och jag kände för att spy då. Otroligt ont i magen har jag haft idag, verkligen JÄTTE ont. Har ätit för mycket gott osv, idag har jag ätit massor faktiskt. Först kakorna vi gjorde på hemkunskapen, sen en snickers + cola, sen åt lite av Carros kebabrulle och nu sitter jag här och trycker i mig godis + fanta! Herregud alltså, jag kommer bli fet! Föresten har jag omprov imorgon, + spanska, matte OCH engelska läxa till imorgon och eftersom jag är så osmart glömmer jag böckerna i skåpet! Hurra. Blir att plugga massor på b-tiden imorgon alltså. Usch, känner verkligen inte att gå till skolan imorgon, torsdagar är värst alltså!

Hur har eran dag varit idag? :)


Föresten kollade jag min statistik nyss, och HERREGUD vad besökare. Runt 240 eller så, tack så jätte mycket alla. Skulle defenitivt inte skada men några kommentarer heller! Åh, ni är för underbara alltså.


PUSS PÅ ER ALLTSÅ! <3




Kommentarer
Postat av: micha

oj vilken skillnad :D

2009-03-05 @ 19:06:08
URL: http://mieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0