Ansiktsmask är great!

Sitter här med en kopp te. Kollar lite smått på Scrubs oxå. Ska snart fixa lite ansiktsmask och sådant mys. Min hy måste bli felfri igen, som det var förut ju. Inga finnar eller utslag, men börjar komma lite smått! Så det ska bort nu. Sen blir det nog bara plugg resten av kvällen. Både matte och engelska! Usch, det tar verkligen all min kraft. Föresten fick vi veta vår kvarsittning idag, SEX JÄVLA TIMMAR! Men eftersom det har blivit fel så ska jag prata med mina lärare som givit mig det. Hoppas dom tar bort dom! Ska iaf sitta kvar en timme på måndag, usch! Men nu börjar cops så jag ska glo lite tv, sen blir det ansiktsmask och sen plugg!


Kommentarer
Postat av: jessica

ja har 1000 min sen dubblarom det så va glad för att du bara har sex timmar...

2009-03-18 @ 18:58:12
URL: http://josselio.blogg.se/
Postat av: leah

sv: tack så mycket:) uppdaterar den för ofta;P? ska ja uppdatera sällan ?



Jag funderar på att färga mitt hår till en annan hårfärg.. Kika in i mitt nya inlägg och säg i vilken hårfärg jag passar bäst i!

Skulle vara jätte snällt..

2009-03-18 @ 21:17:07
URL: http://leahstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0