16.12

Sitter här och har ont i magen just nu. Har precis smällt i mig en hel jävla kebab rulle! Åh, helvete vad jag äter nu för tiden. Bara massa fett, ojoj. Hur ska det här gå? Gårdagen var ju inte annat än dålig! Hemskt dryg och tråkig. Bästa på kvällen var nog när Lovisa, Sandra och Anna dansade. Allt det andra kan ju bara ta sig! Värdelöst, hade hoppats på bättre men nepp. Hade iaf kul sista timmen med Emina! Bara för att hon är klanten nr 1 och tappar bort sin mobil. Men till slut hittade vi den, UTE! Haha, som hon sa; Tur att den är ny och glänser så att man ser den! Haha, jag älskar dig Emina.

Nu har jag lyssnat om på Halo flera gånger, kan verkligen inte sluta lyssna! Helt underbar låt. Föresten så har jag vart jätte duktig och spara massa pengar, eller inte dirre massa. Men runt 200 och det är rekord för mig. Jag är inte direkt en såndär sparsam person, eller jag kan spara, men max till kanske 90 kr? Nu ska jag snart dra mig härifrån och kolla film. Lånade Freaky Friday av Marie-Louise och Simon, så ska mysa ner mig i sängen och kika på film. Försten snöar det uta helvete här, sjukt mycket och mycker stora snöflingor. Usch för det! Vill ha vår och sommar!

Imorgon blir det kanske Marieberg. Mest av allt, ska jag köpa jeansleggings! Desperat, eftersom mina är alldeles förstora så jag kan inte använda dom! Tråkigt är det. Sen ska jag nog köpa smink oxå, plus tröjor. Kanske annat om jag hittar något fint. Men nu ska jag kila! 

Kommentarer
Postat av: jessica

ja dig amanda, men du måste faktiskt hålla med mycket om i texten? :(<3<3<3

2009-03-09 @ 01:01:53
URL: http://josselio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0