1203788085

Hade nog världens sjukaste dröm inatt. Drömde att jorden skulle gå under om 1203788085 minuter om jag inte kom ihåg hur många minuter, och jag minns dom fortfarande. Lite små läskigt sådär! Och så drömde jag att jag ramlade ner i berg så jag man rycker till och vaknar. Sånna drömmar är för hemska alltså!

Ska snart bädda ner mig i sängen och kolla spårlöst. Måste plugga till SO provet, men har ingen ork. Men man är ju illa tvungen eftersom jag lovat Kina, min lärare att jag ska få minst G. Så pluggandet kommer nog ta resten av kvällen för mig. Imorgon är det tisdag, härlig dag, faktiskt. Tisdagar är bästa dagen ï veckan om inte fredag då. Juste, Feffe bby kanske ska sova här på fredag, jag är lite lagom happy för vi ska ha det så sjukt kul eftersom jag inte har så kul med någon som jag har med henne! Men nu måste jag gå till tv annars missar jag halva programmet, och iallafall vad som är spårlöst. Blir kanske något inlägg imorgon, om jag har tid eller så.

Kommentarer
Postat av: t

sv: tack så mkt, va glad jag blir! :D

2009-03-17 @ 13:29:25
URL: http://sevendaystova.blogg.se/
Postat av: A A N N I E M A T I L D A ♥

jo , jag ska ha en tävling efter detta :D

så gå gärna in på min blogg lite då och då :)

2009-03-17 @ 19:36:26
URL: http://aanniematilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0