tillslut visar de sig att dom man inte trodde va så, va så ändå ..

jag har väldigt svårt att lita på folk. i och med att jag blivit sviken så många gånger att jag har fått väldigt svårt att lita på folk som jag egentligen känner att jag verkligen borde lita på! och eftersom jag blivit sviken för många ggr har jag börjat tveka på mig själv. är verkligen inte samma person nu som jag var för kanske 1 & ½ år sen! kunde verkligen stå för vad jag kände och tyckte. jag kunde lita på mina egna ord, men nu känner jag mig bara osäker och kan inte lita på mig själv. inte lika på annat folk heller för att jag blivit sviken alldeles för många gånger. jag vågar inte vara den jag är för att jag är rädd att folk inte ska acceptera mig som jag är! har börjat visa mera nu vem jag är .. men jag känner verkligen den där osäkerheten i bakhuvudet. men egentligen vill jag verkligen bara stå på mig och säga rakt ut vad jag tycker och känner om och för folk. jag kunde det förut, men knappt nu längre!


Kommentarer
Postat av: C E L I A ' s bloggliv

Fin blogg , känner du margit vilhelmsson ? ^^ ;>

2009-07-01 @ 10:18:43
URL: http://ceeelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0